Leiderschap voor partners
16843
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16843,bridge-core-2.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16431,elementor-page elementor-page-16843

Leiderschapsvaardigheden voor partners

Excellent met klanten, team en kantoor

De mooiste zaken aantrekken, toptalent motiveren om er meer uit te halen, een rolmodel zijn voor nieuwe generaties en een bijdrage leveren aan successen van andere praktijken van kantoor; dat zijn geen skills waarmee je wordt geboren. Je bouwt ze al doende in de praktijk. Door focus, de lef om nieuwe vermogens aan te boren, enige onverschrokkenheid en af en toe een steuntje in de rug. No one is an island.

 

Waarom zou je?

Misschien vraag je je soms af m.b.t. je team:

  • Als een ander emotioneel reageert, dan haak ik af. Hoe kan ik professioneel omgaan met emoties van anderen?
  • Voor ontwikkelingsgesprekken maak ik soms geen tijd omdat ik dan duidelijkheid moet bieden over de volgende carrièrestap. Is er een alternatieve benadering?
  • Ik wil niet dat ‘alles aan mij hangt’ en tegelijkertijd kan ik er niet volledig op vertrouwen dat anderen altijd aan mijn normen van kwaliteit en snelheid voldoen. Wat kan ik doen?
  • Een collega heeft te vaak geen tijd voor extra werk/ laat privézaken voorgaan. Hoe bespreek ik dit zonder hem te verliezen?
  • Hoe vertel ik een senior dat hij nog geen partner wordt, terwijl hij zelf overtuigd is dat hij aan de criteria voldoet?

 

M.b.t. klanten:

  • Hoe kan ik acceptatie krijgen van die klant om medewerkers aan de zaak te laten werken, terwijl hij wil dat ik het zelf doe?
  • Hoe kan ik bestaande relaties uitbouwen en/of rendabeler maken?
  • Hoe kan ik de mooiste zaken van nieuwe klanten binnenhalen op een manier die bij mij past?

 

M.b.t. kantoor

  • Wat kan ik doen als ik het team van een partner die zijn uren niet haalt, bijna dagelijks vroeg naar huis zie gaan?
  • Wat is wijsheid om te doen wanneer mij gedrag ter ore komt dat zich slecht verhoudt met de waarden en/of normen kantoor en van mijzelf?

 

Wat doen we?

Inspiratie als katalysator om succesbenaderingen te versterken gedurende 6, 9 of 15 maanden.

 

Level 1: leiderschapsfundament. Met thema’s als:

  • Ik als leider
  • Motiverende ontwikkelgesprekken voeren
  • Moreel leiderschap

 

Level 2: Facultatief aanbod. Met thema’s als:

  • Coachend leidinggeven
  • Echte gesprekken tussen generaties
  • Commerciële daadkracht
  • Invloed en impact
  • Partner profit
  • Sparringpartner in de boardroom

Hoe?

Ieder programma is maatwerk. Met grensverleggende en verbindende gezamenlijke ervaringen én met individueel maatwerk. Soms (luchtig) confronterend, gericht op DOEN. Altijd pragmatisch. en concreet vanuit de praktijk.

 

Ontworpen om op tijdsefficiënte wijze, rake ervaringen te bieden waarmee je jezelf direct naar team, klanten en kantoor versterkt. In de uitvoering van de programma’s werken wij samen met topexperts, zoals hoogleraren en specialisten op het gebied van: moreel leiderschap, reputatie en governance.

 

Onderstaande afbeelding is een voorbeeld van een maatwerkprogramma.